blink

~~ thanks AWAKSSS ~~

heww heww heww.. thnkss awak sebab bawak saya g jejalan hari ni,, even awak hidup sederhana je tapi awak tetap penuhkan kemahuan saya even saya tak mintak... saya daha janji dengan awak tau! so insyaAllah dengan izinNya saya akan tunaikan...yang laen saya xnak laa bermadah dahulu dengan awak sebab saya nak simpan kemanisan tu pas kita kawen nanti... saya faham hasrat awak nk peristerikan saya tapi awak cakap awak masih tak mampu.. saya terharu sangat tau.. tapi biarlah kita himpun impian kita sesama k.. himpun duit sesama k.. tunggu saya kerja dlu aw.. saya xnak awak rasa kesusahan lagi.. cukup la dulu awak rasa ni.. thanks jgak sebab awak buat hidup saya senang dan tak pernah susahkan saya even saya ni kuat cemburu n suka merungut... dan jugakkkkk!!! DEGIL ..hihi tapi saya dengar ag cakap awak kan... .. jangan lupa doakan tuk hubungan kita ye CACA...



~~ amin ya rabbal 'alamin ~~

No comments:

Post a Comment